Discussie / Huis, Tuin en Keuken

Ik zoek ruimte links WOON/TUIN/WELLNESS & heb sites terug

by AnneBlik at 2014-03-26 12:00:00

Voor een grote speler in de tuinbranche zoek ik ruimte voor een link of artikel.

Het gaat dan om links met de zoekwoorden:

- Tuinmeubelen - Veranda - Tuinhuisje - Sauna - Jacuzzi - Infraroodsauna

Terug kan ik uw link of artikel (met link er in) plaatsen op diverse blogs of startpagina's.

Denk aan branches als: Wonen, Tuin, Gezondheid, Fit, Eten/drinken, Er op uit, Reizen, Webshops, geldzaken, gadgets, vrouwen, daten en kinderen.

Heb jij een site, blog of startpagina waar u mijn tuingerelateerde links op kwijt kunt? Laat het mij weten! We kunnen dan onderzoeken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen dmv een linkruil.

Groetjes, Anne Blik

by Robsoneke at 2014-03-26 12:15:00

Beste,

Ik beheer bouwtekeningblog.nl hier staat momenteel 1 artikel op maar ik ben bezig met content en deze word normaal volgende week aangeleverd. Als je wil kan ik een link plaatsen op deze site.

Of als je wil mag je ook een artikel aanleveren (400woorden) doe het zelf gerelateerd met 2 uitgaande links.

Ik ben opzoek naar links in de werken/vacature niche en links voor een oud ijzer prijs website/ financieel heb je hier soms een link voor?

Groeten Rob

by AnneBlik at 2014-03-26 13:08:00

He Rob,

Dan graag een link met: Tuinmeubelen - http://www.fonteyn.nl/tuinmeubelen/

Terug kan ik links kwijt op: berichtenpodium.nl vrouwen-web.nl huisenbouw.nl geldzakenalgemeen.nl

Gr, anne

by Robsoneke at 2014-03-26 20:36:00

Heb je een pm gest.

Groeten Rob