Discussie / Financien

Linkpartners voor website over het vergelijken van rentes

by Marcel at 2013-04-25 21:12:00

Ik ben op zoek naar linkpartners voor een financiƫle website. Mijn website gaat over het vergelijken van rentes.

Homepage heeft PR3 Linkpartnerpagina heeft PR2

Graag ABC linkruil met (ongeveer) gelijke PR websites.

Voor meer info kun je mij PB-en.

Gr, Marcel

by Rositahanoman at 2014-03-12 20:51:00

Hoi, ik heb een b2b vergelijkingssite waar bedrijven met elkaar vergeleken worden op niet financiele aspecten. Jouw dienst en mijn dienst vullen elkaar wellicht aan. Wat is de url van jouw website? Van mij is b2brating.nl. Als we ons beiden kunnen vinden in elkaars product dan kunnen we linkruil doen. Groet, Rosita Hanoman

by Marcel at 2014-03-17 07:37:00

Hoi Rosita,

Heb je ook websites met meer autoriteit? Deze linkruil "past" niet zo goed, maar we zijn (als ik het goed heb) al aan het linkruilen via mijn linkruildienst.

Gr, Marcel

by Rositahanoman at 2014-03-17 15:15:00

Dag Marcel,

Wat bedoel je met "website met meer autoriteit"? Mijn website is een vergelijkingswebsite waar bedrijven onderling vergeleken worden, niet op producten, maar op verschillende KPIs die van belang zijn bij het zaken doen. Consumenten werken ook bij een bedrijf dus als zij mijn website zien dan kunnen zij die informatie gebruiken in het voordeel van hun bedrijf.

Groeten, Rosita

by Marcel at 2014-03-19 16:44:00

Hoi Rosita,

Met een website met meer autoriteit bedoel ik hogere PR / hogere Domain Authority / hogere Page Authority / hogere Alexa ranking etc. Oftewel als een website ouder is en inmiddels beter scoort op bovenstaande punten, dan heeft deze (in mijn optiek) meer autoriteit.

Er zijn veel verschillende aspecten waarna je kunt kijken, maar ik zelf gebruik voornamelijk bovenstaande.

Gr, Marcel